FANDOM

Eugeniusz Harold Krab, bardziej znany jako Pan Krab, postacią kreskówki na programie Nickelodeon zwaną SpongeBob Kanciastoporty. Eugeniusz H. Krab lubi pieniądze oraz jest Szefem i kierownikiem knajpy pod Tłustym Krabem, restauracji typu fast-food w Bikini dolnym. W dzieciństwie jego przyjacielem był Plankton, który obecnie jest jego rywalem. Jest czwartą główną postacią w tym programie. Eugeniusz mieszka w wielkiej kotwicy tylko ze swoją córką - Perłą, ponieważ jest samotny. Prawdopodobnie jest wdowcem, bo miał krótką randkę z Panią Puff w odcinku Tłusta miłość.

Początek życiaEdytuj

Eugeniusz H. Krab urodził się 30 listopada w 1942 r. razem z Planktonem. Pan Krab wraz z Planktonem chodzili do Szkoły Podstawowej im. Posejdona. Pan Krab był drażniony, ponieważ miał ubranie ze śmietnika. Następnie przezywali go "Szmaciarzem" lub "Śmieciarzem", dopóki nie otworzył nowej restauracji. Ale później Plankton miał tylko kawałek przepisu, a gdy trzasnął drzwiami składniki z półki przewróciły się do garnka i Pan Krab zrobił najbardziej smaczny burger w morzu, którego nazwał "kraboburgerem". Eugeniusz zrobił sukces, robiąc Planktona jako wroga próbującego zdobyć formułę.

EugeniuszKrab

OsobowośćEdytuj

Eugeniusz H. Krab był zawsze geniuszem w zarabianiu pieniędzy, i miał obsesję na punkcie forsy. Raz sprzedał SpongeBoba Latającemu Holendrowi za 62 centy. Ustalił, że jego pracownicy będą mu płacić, zamiast on płacić im ponieważ robią rzeczy, których nie powinni robić w jego knajpie (oddechy, stanie, wiązanie butów). Raz usiłował odzyskać dolara. W odcinku Witamy w Kuble Pomyj, śpiewał dobrze. Nos Pana Kraba jest bardzo, bardzo, bardzo, bardzo czuły i potrafi wyczuć pieniądze. Jak przedstawia odcinek Haczyki, czuje lenistwo na 30 000 mil. Kilka razy jego pracownicy odganiali klientów oraz niszczyli Tłustego Kraba. Pan Krab bardzo nie lubi wydawać pieniędzy i dlatego kupuje tanie rzeczy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki